Voor opleiders die hoogwaardige leerprogramma’s bieden
KEURMERK
Je wilt alleen het allerbeste resultaat voor je klant
In een tijd waarin de wildgroei aan programma’s hoog is, wil je je op resultaat en plezier onderscheiden (en niet op de inhoud van je programma!). Klanten ontvangen in je programma’s is geen probleem, je wilt ze ook ontzettend tevreden en enthousiast je programma’s laten uitspelen. En gedurende het proces zien dat zij zelfstandig het programma doorlopen, acties uitzetten en stappen in hun business zetten die ze zelf niet voor mogelijk hielden. Het laatste wat jij doet is ze aan hun lot overlaten nadat ze ingestapt zijn.
Je wilt de belofte van je programma inlossen zonder harder te hoeven trekken of werken. Zodat jouw klanten zelf het succes moeiteloos behalen en zij terugkeren bij je als klant en zelfs ambassadeur worden.
Zij dragen het keurmerk
Onderwijskunde - de wetenschap achter leren en ontwikkelen
Als methode- en programmaspecialist help ik ondernemers om hun waarde te verkopen en dit op de meest waardevolle manier aan te reiken aan hun klanten.
Vanuit mijn achtergrond als onderwijskundige (MSc) ken ik de wetenschappelijke stappen om didactisch verantwoorde trajecten en programma’s op te zetten die echt effect teweeg brengen.
Wat programma’s aantrekkelijk en leuk maakt.
Welke randvoorwaarden ervoor zorgen dat deelnemers eigenaarschap nemen over het volgen van je programma.
Hoe je expertise succesvol overdraagt en je klant er op authentieke wijze mee kan werken.
Hoe het lerende brein werkt en wat mensen motiveert.
Waarmee klanten in beweging komen en het maximale resultaat uit hun investering halen.
Ik sta voor High Impact waarbij de klant voorop staat. Want zodra jouw klanten een duurzame verandering doormaken d.m.v. jouw programma’s, volgt business succes vanzelf.
“Change is the end result of all true learning”
High Impact Programma’s
De afgelopen 15 jaar heb ik als onderwijskundige voor gerenommeerde bedrijven gewerkt en als ondernemer vele programma’s ontworpen en gemaakt. Ik weet hoe je gedragsverandering teweeg brengt, hoe het lerende brein werkt, hoe je kwaliteitsprogramma’s maakt en de trends en do’s & don’ts in de markt.
Samen met een team onderwijskundige brengen we jouw programma next level!
Want onderwijskundigen zijn, naast jouw als inhoudsexpert, de stille kracht achter echt leerresultaat van programma’s, opleidingen en leerinstituten.
Samen gaan we voor high impact voor jou en je klant!
Voldoen aan de Kwaliteitseisen van erkende opleidingsinstituten
Check op het ontwerp van jouw programma
Check elementen waaruit een ijzersterk programma is opgebouwd
Check op de belofte en het resultaat van jouw programma
Check op de mate waarin de deelnemer eigenaarschap kan pakken in jouw programma
Check op de inhoud en opbouw van de academie, modules, lessen en video's
Check op de opdrachten en werkvormen
Check op gehele leerbeleving
Ik snap dat het spannend kan zijn..
Om je mooie programma, waar je al je liefde, expertise en tijd ingestoken hebt, aan iemand voor te leggen.
Ik wil je op ‘t hart drukken dat alle programma’s al goed zijn, we ieder programma met respect behandelen en het je alleen maar een boost zal geven en je nog verliefder op je eigen programma zult zijn.
Jij bent altijd de inhoudsdeskundige, wij kijken hoe jouw kennis nog veel krachtiger overdragen kan worden zodat het nog beter beklijft bij je klant.
Dit is wat Antje over de programmaoptimalisatie zei:
“Ik vond de programmareview best spannend om te laten doen, want stel je voor dat iemand die er verstand van heeft concludeert dat het een bij elkaar geraapt zooitje is? Dat viel gelukkig mee, want de basis was al hartstikke goed volgens Jette. Zo’n externe bevestiging van een expert (ipv een deelnemer van het programma), was enorm goed voor mijn zelfvertrouwen. Waardoor ik nog meer achter het programma ben gaan staan en er met nog meer overtuiging over kan vertellen tegen anderen.
Ik heb zelf ook meer overzicht en inzicht gekregen in de opbouw en waarde van De Perfecte Contentmix. En door de vragen van Jette is mijn doelgroep voor dit programma (en wat het hen precies oplevert) ook veel helderder geworden. Dat maakte het schrijven van de salespagina en promo content weer een stuk makkelijker. Bovendien zitten er nu veel meer leuke en motiverende opdrachten in het programma, waardoor het op een veel diepere laag komt bij de deelnemers. Dat krijg ik ook van ze terug, dus daar ben ik echt trots op!”
Hoe werkt het?
Aanmelden. Hier meld je je aan voor een audit op jouw programma.
Vragenlijst. Je ontvangt van ons een vragenlijst over jouw programma.
Toegang programma. Je stuurt ons inloggegevens voor jouw online programma toe.
Programma design call. Tijdens een call zetten we jouw programmaontwerp stevig neer.
Programma audit. Een universitair opgeleide onderwijskundige voert een audit uit op jouw programma.
Adviesrapport. Je ontvangt persoonlijke feedback en verbetervoorstellen om jouw programma nog veel waardevoller en resultaatgerichter te maken.
Optimalisatiecall. Tijdens een call bespreken we de uitkomsten van het adviesrapport.
Erkenning. Wanneer het programma aan minimaal 80% van de didactische pijlers van High Impact Programma’s voldoet, ontvang je de fysieke erkenning.
Keurmerk. Je ontvangt ons keurmerk digitaal waarmee je aantoont dat jouw programma aan de kwaliteitseisen van High Impact Programma’s voldoet (3 jaar geldig).
Veelgestelde vragen
-
Ja, hier plan je je zoomcall direct in.
-
Voor de audit staat een maand. De duur van de optimalisatie is afhankelijk of je dit zelf uitvoert op basis van het adviesrapport of dat wij dat voor je uit handen nemen. Wanneer wij de optimalisatie uitvoeren, wordt dit binnen 1 maand gedaan.
-
Het keurmerk is 3 jaar geldig. De uitgiftedatum wordt vermeld zodra je het keurmerk ontvangt.
-
Onderwijskundige zijn vakspecialisten die academisch geschoold zijn om programma’s en opleiding te ontwerpen en te ontwikkelen. Ik werk met onderwijskundige die zowel ijzersterke programma’s voor de deelnemers neerzetten als zowel het ondernemerschap verstaan. Dus high impact creëren voor zowel de deelnemer als de ondernemer.